Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní – Tereza Muchová
Tereza Muchová
Bakalářská práce
Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit postoje návštěvníků k moderním komunikačním marketingovým prostředkům na 36. ročníku Znojemského historického vinobraní.Teoretická část práce interpretuje pojmy, které jsou klíčové pro porozumění praktické části práce.Praktická část analyzuje způsob propagace mobilní aplikace Znojemské historické vinobraní a její funkčnost. Dále se zabývá využitím sociálních sítí …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.