Marketingová komunikace aplikované behaviorální analýzy – Bc. Martina Bolatzká
Bc. Martina Bolatzká
Master's thesis
Marketingová komunikace aplikované behaviorální analýzy
Marketing Communication of Applied Behavioral Analysis
Anotácia:
Cílem diplomové práce s názvem Marketingová komunikace aplikované behaviorální analýzy je navrhnout způsob, jakým o tomto specifickém typu intervence pro děti s poruchou autistického spektra informovat jejich rodiče a poskytnout jim informace pro rozhodování. Teoretická část práce pokládá teoretický základ témat neziskové marketingové komunikace, autismu a aplikované behaviorální analýzy. Praktická …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis named Marketing Communication od Applied Behavioral Analysis is to propose the way, how to promote this specific type of intervention for children with autism to their parents and provide them with information for decision-making. Theoretical part of this work sets the theoretical base for the topics of marketing communication in non-profit sector, autism and applied …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bolatzká, Martina. Marketingová komunikace aplikované behaviorální analýzy. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová