Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o. – Kateřina ČERVENKOVÁ
Kateřina ČERVENKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o.
The Marketing Mix of Services in IVF Czech Republic Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb společnosti a navrhnout jeho zdokonalení. Teoretická část bakalářské práce obsahuje teoretické informace, které se týkají marketingového mixu služeb, jeho nástrojů a také popis SWOT a PEST analýzy. Praktická část obsahuje teoretické poznatky aplikované na konkrétní společnost. Jednotlivé nástroje marketingového mixu služeb …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to evaluete the current state of the marketing mix of services in a company and to propose its improvement. The theoretical part of the thesis includes theoretical information, concerning marketing mix of services and its tools as well as a description of SWOT and PEST analysis. The practical part contains theoretical findings applied to a particular company. Individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martina Brokešová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERVENKOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o.} Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/x04upr/. [cit. 2024-04-19].
Jak správně citovat práci
ČERVENKOVÁ, Kateřina. Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková