Barbora Jitka Denigerová

Bachelor's thesis

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing in the non-profit sector
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá neziskovým sektorem v České republice a různými formami propagace, které neziskové organizace využívají. V první, teoretické části práce obsahuje specifikaci daného tématu, jeho dělení, způsoby fungování v rámci českého prostředí a financování. Dále se věnuje strategickému plánování aktivit a marketingovému mixu v organizacích. V druhé části práce přibližuje činnosti pěti …more
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the non-profit sector in the Czech Republic and the various forms of promotion non-profit organisations use. The first, theoretical part of the thesis contains a specification of the given topic, it’s division, it’s functioning in the czech context and financing. Furthermore it focuses on strategic planing of activities and marketing mix in organisations. The second …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní