Bc. Simona Malá

Diplomová práce

Srovnání pojetí estetické výchovy v klasických a alternativních školách

Comparison of conceptions of aesthetic education in prevalent and alternative schools
Anotace:
Teoreticko-aplikační práce, která srovnává přístup k estetické výchově na klasických a alternativních školách. Popisuje principy, cíle a prostředky výchovy na Waldorfské a Montessori škole a srovnává je s principy a cíli školy klasické. Teorie je výstupem pro praktickou část, kde je navržen koncept výuky EV na SŠ na téma barva. Je sestaven do 7, na sebe navazujících lekcí. Koncept zahrnuje vyučovací …více
Abstract:
Theoretical and application work that compares the approach to aesthetic education to traditional and alternative schools. Describes the principles, objectives and means of education at Waldorf and Montessori schools and compares them with the principles and objectives of the classical school. Theory is the outcome for the practical part, which is designed EV concept teaching at secondary schools on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Jan Špaček
  • Oponent: Mgr. Marie Novotná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.