Markéta KORANDOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza internetové prezentace firmy

Analysis of a firm presentation on the internet
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na hodnocení webové prezentace firmy Střechy Hnát a optimalizaci daných webových stránek. První část bakalářské práce poukazuje na důležitost marketingu na internetu a dále jsou zde popsány základní charakteristiky optimalizace stránek pro internetové vyhledávače. V praktické části se zabývá hodnocením webových stránek firmy dle metodiky WebTop100 a analýze SEO. Stejné …more
Abstract:
The presented bachelor thesis deals with an evaluation of the firm presentation Střechy Hnát and optimization of it. The first part of this bachelor thesis shows how marketing on the internet is important and describes the basics of the optimization of a website for the internet browsers. The practical part deals with an evaluation of the firm presentation according to the methodology WebTop100 and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KORANDOVÁ, Markéta. Analýza internetové prezentace firmy. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management