Analýza internetové prezentace firmy – Markéta KORANDOVÁ
Markéta KORANDOVÁ
Bakalářská práce
Analýza internetové prezentace firmy
Analysis of a firm presentation on the internet
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na hodnocení webové prezentace firmy Střechy Hnát a optimalizaci daných webových stránek. První část bakalářské práce poukazuje na důležitost marketingu na internetu a dále jsou zde popsány základní charakteristiky optimalizace stránek pro internetové vyhledávače. V praktické části se zabývá hodnocením webových stránek firmy dle metodiky WebTop100 a analýze SEO. Stejné …víceAbstract:
The presented bachelor thesis deals with an evaluation of the firm presentation Střechy Hnát and optimization of it. The first part of this bachelor thesis shows how marketing on the internet is important and describes the basics of the optimization of a website for the internet browsers. The practical part deals with an evaluation of the firm presentation according to the methodology WebTop100 and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KORANDOVÁ, Markéta. Analýza internetové prezentace firmy. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové prezentace zvolené společnosti
Kateřina Karpíšková -
Optimalizace obchodní výkonnosti webové prezentace
Jan Stawarczyk -
Optimalizace webové prezentace interiérového skla
Jiří KUČERA -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Strategická optimalizace webových prezentací pro fulltextové vyhledávače
Gabriela Janků -
Analýza webu a jeho optimalizace
Vladimír Voral -
Optimalizace a propagace webové prezentace na Internetu
Martin Šetek -
Optimalizace webové prezentace interiérového skla
Jiří KUČERA