Vyjednávací taktiky při nákupu služeb ve Škodě Auto a.s. a optimalizace procesu nákupu – Jiří Lang
Jiří Lang
Master's thesis
Vyjednávací taktiky při nákupu služeb ve Škodě Auto a.s. a optimalizace procesu nákupu
Negotiations tactics in purchase of services in Škoda Auto a.s. and optimalization of purchase process
Abstract:
Teoretická část práce se zabývá taktikami, metodami a strategií vyjednávání, vztahy s dodavateli a je podkladem pro praktickou část. Cílem mé práce je otestování vybraných vyjednávacích taktik a metod přímo v praxi na vybraných výběrových řízení pří nákupu služeb ve Škodě Auto a.s. Výsledkem je nalezení optimální strategie při konkrétních cenových jednání a uvedení jejich výhod a nedostatků. Druhým …moreAbstract:
The theoretical part of this thesis deals with the negotiations tactics, methods and strategies, the relationship with the suppliers and is the base for the practical part. The aim of my thesis is testing of selected negotiation tactics and methods on selected tenders in purchasing department in Škoda Auto a.s. The result is discovering the optimal strategy for specific price negotiations and introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 6. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36068
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: Petr Jirsák
- Reader: Tomasz Rak
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Strategie vyjednávání s externími partnery v oblasti nákupu Škoda Auto a.s.
Dominik Landyš -
Negociační strategie a taktiky pro vyjednávání s médii o celoročních podmínkách spolupráce
Pavel Zingl -
Strategie obchodního vyjednávání v oblasti Nákupu ŠKODA AUTO a.s.
Michaela Rybová -
Mezi represí a vyjednáváním: Strategie kolumbijských vlád při řešení vnitrostátního konfliktu po roce 2002
Adéla Kissová -
Strategies and Tactics of Effective Business Negotiation
Martina KOLMAČKOVÁ -
Linguistic Means in Business Negotiation
Hana ŘIČÁNKOVÁ -
Vedení obchodních jednání a vyjednávací strategie v Číně
Michal Žežulík -
Strategie a taktika PR společnosti Hyundai v přípravné fázi výstavby jejího závodu Nošovice
Renata Kuklišová