Vyjednávací taktiky při nákupu služeb ve Škodě Auto a.s. a optimalizace procesu nákupu – Jiří Lang
Jiří Lang
Diplomová práce
Vyjednávací taktiky při nákupu služeb ve Škodě Auto a.s. a optimalizace procesu nákupu
Negotiations tactics in purchase of services in Škoda Auto a.s. and optimalization of purchase process
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá taktikami, metodami a strategií vyjednávání, vztahy s dodavateli a je podkladem pro praktickou část. Cílem mé práce je otestování vybraných vyjednávacích taktik a metod přímo v praxi na vybraných výběrových řízení pří nákupu služeb ve Škodě Auto a.s. Výsledkem je nalezení optimální strategie při konkrétních cenových jednání a uvedení jejich výhod a nedostatků. Druhým …víceAbstract:
The theoretical part of this thesis deals with the negotiations tactics, methods and strategies, the relationship with the suppliers and is the base for the practical part. The aim of my thesis is testing of selected negotiation tactics and methods on selected tenders in purchasing department in Škoda Auto a.s. The result is discovering the optimal strategy for specific price negotiations and introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36068
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Petr Jirsák
- Oponent: Tomasz Rak
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vyjednávání s externími partnery v oblasti nákupu Škoda Auto a.s.
Dominik Landyš -
Negociační strategie a taktiky pro vyjednávání s médii o celoročních podmínkách spolupráce
Pavel Zingl -
Strategie obchodního vyjednávání v oblasti Nákupu ŠKODA AUTO a.s.
Michaela Rybová -
Mezi represí a vyjednáváním: Strategie kolumbijských vlád při řešení vnitrostátního konfliktu po roce 2002
Adéla Kissová -
Strategies and Tactics of Effective Business Negotiation
Martina KOLMAČKOVÁ -
Linguistic Means in Business Negotiation
Hana ŘIČÁNKOVÁ -
Vedení obchodních jednání a vyjednávací strategie v Číně
Michal Žežulík -
Strategie a taktika PR společnosti Hyundai v přípravné fázi výstavby jejího závodu Nošovice
Renata Kuklišová