Konstrukční řešení podvozku kolejového vozidla s využitím optimalizačních metod – Pavel KARAS
Pavel KARAS
Bakalářská práce
Konstrukční řešení podvozku kolejového vozidla s využitím optimalizačních metod
Structural design of rail vehicle chassis using optimization methods
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje konstrukční řešení kolejového podvozku s využitím optimalizační metody. Cíl této práce je optimalizovat řešení dílu, který má lepší mechanické vlastnosti. Grafické řešení a výpočty jsou řešeny pomocí programu NX 12.0 od Siemens.Abstract:
The bachelor's thesis contains a design solution of a rail bogie using an optimization method. The aim of this work is to optimize the solution of a part that has better mechanical properties. Graphic solutions and calculations are solved using the program NX 12.0 from Siemens.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Karel Ráž, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KARAS, Pavel. Konstrukční řešení podvozku kolejového vozidla s využitím optimalizačních metod. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta strojníBakalářský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Dopravní a manipulační technika
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace podvozku roveru K3P4
Tomáš Novotný