Návrh marketingového plánu pre Agrostaar Kb. s.r.o. – Bc. Viktória Rýdlová
Bc. Viktória Rýdlová
Master's thesis
Návrh marketingového plánu pre Agrostaar Kb. s.r.o.
Marketingový plán pro podnik Agrostaar Kb s.r.o
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou a analýzou marketingového plánu pro společnost Agrostaar Kb s.r.o. se sídlem v Králově Brodě. Práce podrobně rozebírá jednotlivé analytické nástroje, jako je například SWOT analýza, které pomáhají identifikovat silné a slabé stránky podniku a příležitosti a hrozby v jeho okolí. Kromě toho se práce zaměřuje také na analýzu konkurence a identifikaci cílové skupiny …moreAbstract:
The thesis will discuss the marketing plan for the company Agrostaar Kb s.r.o in Kralove Brod, where uniform analysis such as SWOT analysis will be discussed.The thesis will also point out the individual competitors, the target audience.Abstract:
Táto práca sa zameriava na vypracovanie a analyzovanie marketingového plánu pre podnik Agrostaar Kb s.r.o. so sídlom v Kráľovom Brode. V rámci práce sa detailne rozoberajú rôzne analytické nástroje, ako je napríklad SWOT analýza, ktoré pomáhajú identifikovať silné a slabé stránky spoločnosti, ako aj príležitosti a hrozby v jej okolí. Okrem toho sa práca zameriava aj na analýzu konkurencie a identifikáciu …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Reader: Jaroslav Dugas, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Commercialization plan
Mirek Houdek -
Analýza trhu s biopotravinami v České republice
Petra Nováková -
Analýza ekologického zemědělství v kraji Vysočina a možnosti přechodu konvenční rodinné farmy do ekologického režimu hospodaření
Marie Tomanová