Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu – David Slánský
David Slánský
Bakalářská práce
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
Analysis of Google Analytics and its aplication in E-business
Anotace:
Elektronické komunikační technologie a jejich rozvoj přinesl do našich životů nový rozměr přenosu informací. V dnešní době si nelze bez těchto technologií v moderním světě představit efektivní fungování. I když naše činnosti nemusí být explicitně součástí elektronických komunikací, není dobré je podceňovat či dokonce se jim záměrně vyhýbat. Jsou navázané na všechny naše činnosti, i když zrovna nesedíme …víceAbstract:
Electronic communication technology and its development has brought into our lives a new dimension of information transfer. Nowadays you can not be without these technologies in the modern world to introduce effective functioning. Even though our activities may not be explicitly included in electronic communications, it is not good to underestimate or even they deliberately avoid. They are attached …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7803/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedoucí: Ing. Martina Sochůrková
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLÁNSKÝ, David. \textit{Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/x0uvwn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Memy a radikalizace dětí a mládeže v online prostoru
Viktorie Sarah Wágnerová -
Umělec jako respondent na internetové síti a jeho sebeprezentace online
Jindřiška Malafová -
Možnosti sociálně pedagogického poradenství a prevence v oblasti rizikových forem komunikace a seznamování v online prostředí
Jana Titzová -
Memy a radikalizace dětí a mládeže v online prostoru
Jakub Podymák -
Porovnání srovnávačů pojištění a online nabídky pojišťoven
Viktor Roškot -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop
Markéta Šťastná -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov