Ing. Jan Hofman

Diplomová práce

Proces zavedení výrobků na trh v malé organizaci

Products implementation process into the market in small company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je stanovení jednoduchého a kvalitního marketingového postupu zavedení výrobku na trh pro malý podnik spíše mikropodnik.V první části se zaměříme na výčet teoretických poznatků standardních marketingových postupů souvisejících se zaváděním výrobků na trh.V praktické části je na příkladu konkrétního mikropodniku proveden marketingový výzkum a postup zavedení výrobku na trh …více
Abstract:
The objective of this thesis is setting of simply and quality marketing process of an introduction of a new product into the market for small company, rather microcompany.In the first part we focus on the theoretical knowledge of the standard marketing process connected to introducing of new products into the market.In the practical part is an example of microcompany which implemented marketing research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
  • Oponent: Ing. Mária Čidlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní