Proces zavedení výrobků na trh v malé organizaci – Ing. Jan Hofman
Ing. Jan Hofman
Diplomová práce
Proces zavedení výrobků na trh v malé organizaci
Products implementation process into the market in small company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je stanovení jednoduchého a kvalitního marketingového postupu zavedení výrobku na trh pro malý podnik spíše mikropodnik.V první části se zaměříme na výčet teoretických poznatků standardních marketingových postupů souvisejících se zaváděním výrobků na trh.V praktické části je na příkladu konkrétního mikropodniku proveden marketingový výzkum a postup zavedení výrobku na trh …víceAbstract:
The objective of this thesis is setting of simply and quality marketing process of an introduction of a new product into the market for small company, rather microcompany.In the first part we focus on the theoretical knowledge of the standard marketing process connected to introducing of new products into the market.In the practical part is an example of microcompany which implemented marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sliez/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
- Oponent: Ing. Mária Čidlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve zdravotnictví
Hana Kudrnová -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, uvedení případové studie firmy Biotherapy, s.r.o.
Štěpánka Adamcová -
Izolace silic hřebíčku a skořice dostupné na českém trhu a jejich stanovení metodou GC-MS a HS-GC-MS
Jana Mátlová -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Tomáš Svoboda -
Analýza zavádění nového výrobku (nebo služby) na trh České republiky
Aneta Trkalová -
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása