Sociální média v podnikové praxi – Bc. Ainur Amerkhanova
Bc. Ainur Amerkhanova
Diplomová práce
Sociální média v podnikové praxi
Social media in business practice
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením strategie založení a vývoje podnikového účtu na sociálních sítích. Zaměřuje se hlavně na službu Facebook a Instagram. V teoretické části jsou zpracovány podklady dané problematiky formou rešerše literárních a online zdrojů. Byly definovány pojmy sociální media, sociální sítě, charakterizovány vybrané sociální sítí a popsány hrozby spojené s užíváním sociálních …víceAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to create a development strategy for company accounts on social networks. It focuses mainly on Facebook and Instagram.The theoretical part defines the concepts of social media, social networks, characteristics of selected social networks and describes the security threats associated with using social networks. Emphasis is also placed on online marketing tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Social Network: The Affect Of a Social Network Specialized For University.
Anar Mammadhasanov
Název
Vložil
Vloženo
Práva