Bc. Michaela Drlíková

Master's thesis

Zákaznický servis ve vybrané společnosti

Customer service in the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýzy vyhodnotit současný stav vybraných aspektů zákaznického servisu ve vybrané společnosti a na tomto základě následně navrhnout opatření pro jejich zefektivnění. Pro účely diplomové práce byla vybrána společnost JMC Trading, konkrétně její olomoucká cykloprodejna Moolbike a e-shop. Ke zpracování diplomové práce jsou použita primární data získaná vlastním …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze the current state of selected aspects of customer service in the selected company and subsequently to propose measures for their streamlining. For the purposes of this diploma thesis, the company JMC Trading was chosen, specifically its Olomouc bicycle shop Moolbike and e-shop. Primary data obtained by my own collection as well as secondary data obtained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2020
  • Supervisor: Mgr. Šárka Čemerková, Ph.D.
  • Reader: doc. PhDr. Vojtěch Malátek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management