Bc. Michaela Drlíková

Master's thesis

Zákaznický servis ve vybrané společnosti

Customer service in the selected company
Anotácia:
Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýzy vyhodnotit současný stav vybraných aspektů zákaznického servisu ve vybrané společnosti a na tomto základě následně navrhnout opatření pro jejich zefektivnění. Pro účely diplomové práce byla vybrána společnost JMC Trading, konkrétně její olomoucká cykloprodejna Moolbike a e-shop. Ke zpracování diplomové práce jsou použita primární data získaná vlastním …viac
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze the current state of selected aspects of customer service in the selected company and subsequently to propose measures for their streamlining. For the purposes of this diploma thesis, the company JMC Trading was chosen, specifically its Olomouc bicycle shop Moolbike and e-shop. Primary data obtained by my own collection as well as secondary data obtained …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/k45yn/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedúci: Mgr. Šárka Čemerková, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Vojtěch Malátek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management