Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku) – Bc. Lukáš Frydrych
Bc. Lukáš Frydrych
Diplomová práce
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Marketing Expenditures and Their Impact on Turnover (Profit)
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku) u realitní kanceláře Edox reality s.r.o. Teoretická část se zabývá integrovanou marketingovou komunikací z hlediska firmy a jejího plánování, marketingovým rozpočtem a vymezením on-line a off-line marketingu. Praktická část je věnována analýze realitní kanceláře Edox reality s.r.o., on-line a off-line marketingových …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on marketing expenditures and their impact on turnover (profit) of real estate agency Edox reality s.r.o. Theoretical part deals with integrated marketing communication in aspect of company and its planning, marketing budget a definition of on-line and off-line marketing. Practical part is dedicated to analyzing real estate agency Edox reality s.r.o., on-line and off …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m7bwc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Petr Hložek -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Pavel Vandas -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Pavla Kinterová -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu
Jan Mašinda -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Kristýna Burcinová -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Petr Hložek -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Ielyzaveta Zherdetska -
Off-line vs. online marketing ve společnosti Form Factory s.r.o
Anna Dörflová