Bc. Barbora BABČANOVÁ

Diplomová práce

Marketing a propagace taneční skupiny ConfiDance

Marketing and Promotion of Dance Group ConfiDANCE
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem a propagací současného tance. Cílem práce je vytvořit vhodnou marketingovou kampaň pro taneční skupinu ConfiDANCE a její předsta-vení. Teoretická část shrnuje poznatky z literatury o performance art marketingu a také popisuje základní charakteristiky diváka performance art. V analytické části jsou zaznamenány vý-sledky hloubkových rozhovorů s potenciálními diváky …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on marketing and promotion of contemporary dance. The main objective of this thesis is to create a marketing strategy of ConfiDANCE dance group to attract spectators. The theoretical part summarises knowledge from literature on performance art marketing and also describes main characteristics of a performance art spectator. The analytical part presents results of in-depth …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BABČANOVÁ, Barbora. Marketing a propagace taneční skupiny ConfiDance. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace