Analýza marketingové strategie mezinárodní společnosti – Bc. Adam Flekal
Bc. Adam Flekal
Diplomová práce
Analýza marketingové strategie mezinárodní společnosti
Analysis of the marketing strategy of an international company
Anotace:
Tato závěrečná práce se zaměřuje na analýzu marketingové strategie společnosti Hama spol. s r.o., která je součástí mezinárodní korporace Hama GmbH& Co KG. Zvláštní pozornost je věnována analýze sociálních sítí, které společnost využívá pro komunikaci se svými zákazníky. Vteoretické části diplomové práce je reflektována odborná literatura, zabývající se marketingem. Konkrétně se jedná o marketingové …víceAbstract:
This thesis focuses on analyzing the marketing strategy of Hama spol. s r.o., which is part of the international corporation Hama GmbH & Co KG. Special attention is given to the analysis of social networks that the company uses for communication with its customers. The theoretical part of the thesis reflects on scholarly literature related to marketing. Specifically, it addresses marketing strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Barbora Daňková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program:
Mezinárodní teritoriální studia
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Strategic analysis of Mercedes Benz AG: The electric vehicles' EQ category
Michela Galetti -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Filip Kvasnička -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Sanchir Gansum -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň