Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s. – Ing. Zdeněk BROKL
Ing. Zdeněk BROKL
Bachelor's thesis
Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.
Loyalty and partner program in the company Ostravské výstavy, a.s.
Abstract:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá postavením věrnostních a partnerských programů v systému marketingových komunikací. V praktické části pak na základě marketingového výzkumu analyzuje postoje a chování zákazníků společnosti Ostravské výstavy, a.s., aby bylo možno v praktické části navrhnout základní principy uvažovaného partnerského programu. Závěrem jsou vyhodnoceny stanovené hypotézy …moreAbstract:
The theoretical part of the Bachelor focuses on a position of loyalty and partners program in marketing communication system. The practical part analyses on the basis of marketing research customers of Ostravské výstavy, a.s. company behavior and attitudes, because of the proposing the basic principles of preparing partners program in the project part. Finally, the estimated hypothesis are evaluated …moreKeywords
Věrnost značce/loajalita ke značce věrnostní program hodnotový management hodnota (pro) zákazníka hodnota zákazníka pro firmu řízení vztahů se zákazníky B2B trhy marketingové komunikace marketingový mix podpora prodeje marketingový výzkum kvantitativní výzkum přímé dotazování Ostravské výstavy a.s.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2011
Identifier:
18680
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BROKL, Zdeněk. \textit{Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/x1j0k4/. [citováno 2024-04-24]
The right form of listing the thesis as a source quoted
BROKL, Zdeněk. Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman
Kristýna Schillerová -
Modely řízení kvality a jejich význam pro firmu
Silvia Ďuríková -
Modely řízení kvality a jejich význam pro firmu
Iana Nurtdinova -
Návrh modifikace finančního řízení pro firmu MEZ stroje, s.r.o.
Eliška Stratilová -
Využití účetních informací pro řízení firmy v oblasti hotelnictví
Kristýna Andltová -
Expertní CRM systém pro PROe.BIZ pro řízení partnerské sítě PROe.BIZ
Karel Trčálek