Styly učení žáků na druhém stupni – Bc. Petra Čepelková
Bc. Petra Čepelková
Diplomová práce
Styly učení žáků na druhém stupni
Learning styles of middle school students
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na styly učení žáků druhého stupně Základní školy v Těšanech, okres Brno-venkov. V první části se věnuji základním pojmům, jako jsou: učení, styl, styl učení, kognitivní styl, pragmatický a hloubkový styl, motivace, zapomínání, které jsem využila ke zpracování praktické části. V druhé části se věnuji výzkumu, který jsem provedla pomocí LSI dotazníku české verze …víceAbstract:
In this my diploma thesis I concentrate on the learning styles of the pupils of the second level in the Primary school in Těšany, Brno-venkov district. In the first part I pay attention to the basic terms, such us: study, style, learning style, cognitive style, pragmatic and depth style, motivation, forgettery, that I used in the practical part. In the second part I pay attention to the reserch that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gnmre/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2012
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství matematiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Styly učení žáků
Michaela BICANOVÁ -
Hledání dostupné metody moderní analýzy reakčních časů v měření analytického/holistického kognitivního stylu
Vojtěch Svoboda -
Styly řešení konfliktů ve vztahu ke schopnosti zaujmout perspektivu druhého
Kateřina VAVŘINCOVÁ -
Styly řízení vedoucích zařízení sociální péče
Kateřina VANTUCHOVÁ -
Styly řízení a sociální práce
Jitka NEZVALOVÁ -
Styly individuálního plánování s klienty nízkoprahových klubů
Anna MEDŘICKÁ