Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky – Markéta Švidrnochová
Markéta Švidrnochová
Bachelor's thesis
Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky
Gamified Educational Mobile Application
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout gamifikovanou vzdělávací aplikaci, která bude pomáhat lidem naučit se šít. V teoretické části jsem se věnovala tématům e-learning, gamifikace a jejich vzájemnému propojení. Zabývala jsem se motivací hráčů a studiemi ohledně využití herních mechanik ve výuce. Několik týdnů jsem zkoušela a analyzovala čtyři vzdělávací mobilní aplikace a zhodnotila jejich silné …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to design a gamified educational mobile app which would help people to learn how to sew. The theoretical part deals with topics of e-learning, gamification and their interconnection. I investigated the players' motivation and studies about using game mechanics in the context of education. I tested and analysed four gamified educational mobile apps over several weeks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVIDRNOCHOVÁ, Markéta. \textit{Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/x1krk3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Švidrnochová, Markéta. Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky. Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design
Theses on a related topic
-
Návrh a implementace mobilní aplikace s prvky gamifikace pro zvýšení motivace pracovníků skladu
Jan Štípek -
Návrh a ověření mobilní aplikace implementující prvky gamifikace pro zlepšování adherence pacientů s diabetem 1. typu k léčbě
Jakub Racek -
Vývoj mobilní aplikace s prvky gamifikace
Pavol Podstrelený -
Návrh rámce mobilní aplikace s využitím prvků gamifikace
Václav Fridel -
Design mobilní aplikace
Anna Ptáčková -
Mobilní aplikace pro platformu Android zaměřená na onboarding pracovníků
Jan Maděra -
Herní aplikace pro muzea a knihovny
Magdaléna Filipi -
Geolokační aplikace pro Android s využitím gamifikace
Michael Adamec