Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky – Markéta Švidrnochová
Markéta Švidrnochová
Bachelor's thesis
Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky
Gamified Educational Mobile Application
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout gamifikovanou vzdělávací aplikaci, která bude pomáhat lidem naučit se šít. V teoretické části jsem se věnovala tématům e-learning, gamifikace a jejich vzájemnému propojení. Zabývala jsem se motivací hráčů a studiemi ohledně využití herních mechanik ve výuce. Několik týdnů jsem zkoušela a analyzovala čtyři vzdělávací mobilní aplikace a zhodnotila jejich silné …viacAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to design a gamified educational mobile app which would help people to learn how to sew. The theoretical part deals with topics of e-learning, gamification and their interconnection. I investigated the players' motivation and studies about using game mechanics in the context of education. I tested and analysed four gamified educational mobile apps over several weeks …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Švidrnochová, Markéta. Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky. Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a implementace mobilní aplikace s prvky gamifikace pro zvýšení motivace pracovníků skladu
Jan Štípek -
Návrh a ověření mobilní aplikace implementující prvky gamifikace pro zlepšování adherence pacientů s diabetem 1. typu k léčbě
Jakub Racek -
Vývoj mobilní aplikace s prvky gamifikace
Pavol Podstrelený -
Návrh rámce mobilní aplikace s využitím prvků gamifikace
Václav Fridel -
Design mobilní aplikace
Anna Ptáčková -
Mobilní aplikace pro platformu Android zaměřená na onboarding pracovníků
Jan Maděra -
Herní aplikace pro muzea a knihovny
Magdaléna Filipi -
Geolokační aplikace pro Android s využitím gamifikace
Michael Adamec