Markéta Švidrnochová

Bachelor's thesis

Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky

Gamified Educational Mobile Application
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout gamifikovanou vzdělávací aplikaci, která bude pomáhat lidem naučit se šít. V teoretické části jsem se věnovala tématům e-learning, gamifikace a jejich vzájemnému propojení. Zabývala jsem se motivací hráčů a studiemi ohledně využití herních mechanik ve výuce. Několik týdnů jsem zkoušela a analyzovala čtyři vzdělávací mobilní aplikace a zhodnotila jejich silné …viac
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to design a gamified educational mobile app which would help people to learn how to sew. The theoretical part deals with topics of e-learning, gamification and their interconnection. I investigated the players' motivation and studies about using game mechanics in the context of education. I tested and analysed four gamified educational mobile apps over several weeks …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Švidrnochová, Markéta. Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky. Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe