MEDIALNI STRATEGIE PRO SPOLEČNOST ARTMEDICO, s.r.o. – Karel Pulgret
Karel Pulgret
Bachelor's thesis
MEDIALNI STRATEGIE PRO SPOLEČNOST ARTMEDICO, s.r.o.
MEDIA STRATEGY FOR ARTMEDICO, s.r.o.
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je vyhotovení návrhu mediální strategie pro moji společnost Artmedico. Studie bude korespondovat s aspekty současné situace marketingu v lékařském prostředí. Marketing pro lékaře je velmi specifické téma. Jedná se o B2B segment s velmi úzkou cílovou skupinou. Práci jsem rozdělil na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V první části se budu zabývat všeobecnými pojmy a …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to design a media strategy for Artmedico. The study will correspond with aspects of the current situation of marketing in the medical environment. Marketing to doctors is a very specific topic, as it is a B2B segment with a very narrow target group. The theoretical part deals with the general concepts and tools that marketing has at its disposal. The theoretical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ondřej Novák, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Marketing ve zdravotnictví
Kristýna Hoesová -
Demotivující faktory pro výkon funkce v managementu a interní marketing
Tomková Tomková -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Pavel HERŮFEK -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková
Názov
Vložil
Vložené
Práva