Marketingový plán brněnského klubu Fléda – Bc. Ivan Svárovský
Bc. Ivan Svárovský
Diplomová práce
Marketingový plán brněnského klubu Fléda
Marketing plan of brno club Fleda
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový plán brněnského klubu Fléda“ je výzkum v prostředí daného klubu, analýza současné situace a aplikace vybraných marketingových aktivit, na základě kterých jsou závěrem předloženy doporučení a návrhy k zefektivnění marketingu organizace.Abstract:
The subject of the thesis "Marketing Plan Brno club Fleda" is research in the club environment, current situation analysis and application of selected marketing activities, which leads to the conclusion, which present recommendations and proposals to do marketing of the organisation more effective.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jqq5i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Comparison of human resource management in terms of different cultural
Anna Straková -
Cultural aspects of management in multinational work collectives and their motivational differentiation.
Daria Goliberenko -
Cross-cultural Management: the Strength of People-oriented Culture in Dynamic Environment
Marina Kim -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketingový plán vybraného podniku či instituce
Markéta VOTRUBCOVÁ -
Komunikační strategie čtenářského klubu Young Club
Dominika Procházková -
Marketingová komunikace ve sportovním klubu Street Hockey club Opava
Jonáš GRUFÍK -
Návrh strategie pro sportovní klub
Michal Žák