Darina Tylová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti RTB společnosti na klíč s.r.o.

Marketing strategy of the company RTB společnosti na klíč s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti se specifickým a omezeným okruhem zákazníků. V první části práce je zpracován teoretický základ, ze kterého následně vychází praktická část. Důraz je kladen především na marketingovou strategii, která je hlavním výstupem této práce. V praktické části je provedena analýza dosavadních marketingových aktivit společnosti …more
Abstract:
This bachelor's thesis addresses the issue of marketing communication in a company with a specific and limited customer base. The theoretical foundation is processed in the first part of the thesis, from which the practical part subsequently emerges. Emphasis is placed primarily on the marketing strategy, which is the main output of this work. In the practical section, an analysis of the company's …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 1. 2024
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Martin Klouček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91820