Marketingová strategie společnosti RTB společnosti na klíč s.r.o. – Darina Tylová
Darina Tylová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti RTB společnosti na klíč s.r.o.
Marketing strategy of the company RTB společnosti na klíč s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti se specifickým a omezeným okruhem zákazníků. V první části práce je zpracován teoretický základ, ze kterého následně vychází praktická část. Důraz je kladen především na marketingovou strategii, která je hlavním výstupem této práce. V praktické části je provedena analýza dosavadních marketingových aktivit společnosti …moreAbstract:
This bachelor's thesis addresses the issue of marketing communication in a company with a specific and limited customer base. The theoretical foundation is processed in the first part of the thesis, from which the practical part subsequently emerges. Emphasis is placed primarily on the marketing strategy, which is the main output of this work. In the practical section, an analysis of the company's …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91820
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2024
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Martin Klouček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91820
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.
Lucia BEDNÁROVÁ -
Společenská odpovědnost nadnárodních společností působících na českém trhu s důrazem na lidský kapitál
Martin Štefl -
Vliv finančních ukazatelů a corporate governance na ceny akcií podniků kótovaných na burze
Marie Ligocká -
Zhodnocení vlivu vybraných faktorů na tržní kapitalizaci společností na akciovém trhu
Ondřej Pětroš -
Marketingové strategie pro “zdraví a fitness“ společnosti zaměřené na prodej suplementačních produktů fungujících na českém trhu.
Jan Sýkora -
Systémy Business Intelligence pro malé a mikro organizace
Michal Dúbravčík -
Vylepšení podnikových procesů při transformaci z mikro na malou IT firmu
Oliver Pentek -
Zpracování podnikatelského záměru a plánu pro obchodní mikro-firmu v oblasti zemědělství
Andrea Tichá