Jaroslav HRON

Bakalářská práce

Marketingová komunikace obchodního centra se zaměřením na konkurenční prostředí

Marketing communication of business center focused on the competitive environment
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Marketingová komunikace obchodního centra se zaměřením na konkurenční prostředí" se zabývá nástroji marketingové komunikace obchodního centra Olympia Teplice, jejich efektivitě a návrhy aplikace efektivnějších nástrojů. V první kapitole teoretické části je popsán vývoj obchodních center v České republice a vývojová tendence do budoucna. Druhá kapitola pojednává o marketingu …více
Abstract:
Bachelor thesis "Marketing communication of business center focused on the competitive environment" deals with tools of marketing communication of business center Olympia Teplice, how efficient they are and recommendations of application more efficient tools. In the first chapter of the theoretical part is described the development of the business centers in the Czech Republic and its future trend …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Kovalová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRON, Jaroslav. Marketingová komunikace obchodního centra se zaměřením na konkurenční prostředí. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management