Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o. – Lucie ROMANOVÁ, DiS.
Lucie ROMANOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.
Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.
Abstract:
In my bachelor thesis I focused on analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o. The theoretical part describes marketing communication, its importance and types of marketing communication. The practical part consists of analysis of marketing communication in XY, spol. s r. o. and proposals for its improvements.Abstract:
V této bakalářské práci se zabývám analýzou strategie marketingové komunikace ve firmě XY, spol. s r. o. V teoretické části provádím průzkum literárních pramenů zabývajících se problematikou marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na analýzu současné marketingové komunikace ve firmě XY, spol. s r. o. a na doporučení k jejímu zlepšení.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
13911
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROMANOVÁ, Lucie. \textit{Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.} Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/x1u6ut/. [cit. 2024-04-23].
Jak správně citovat práci
ROMANOVÁ, Lucie. Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Public Relations při řešení krizové komunikace
Nane Chobanyan -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota