Lucie ROMANOVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.

Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.
Abstract:
In my bachelor thesis I focused on analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o. The theoretical part describes marketing communication, its importance and types of marketing communication. The practical part consists of analysis of marketing communication in XY, spol. s r. o. and proposals for its improvements.
Abstract:
V této bakalářské práci se zabývám analýzou strategie marketingové komunikace ve firmě XY, spol. s r. o. V teoretické části provádím průzkum literárních pramenů zabývajících se problematikou marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na analýzu současné marketingové komunikace ve firmě XY, spol. s r. o. a na doporučení k jejímu zlepšení.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor: 13911

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ROMANOVÁ, Lucie. Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe