Analýza konkurenční pozice energetických nápojů v maloobchodě – Patrik Mynarčík
Patrik Mynarčík
Diplomová práce
Analýza konkurenční pozice energetických nápojů v maloobchodě
Competitive Position Analysis of the Energy Drinks in the Retail Outlets
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo analyzovat konkurenční pozici energetických nápojů v maloobchodních jednotkách se zaměřením na značku Monster Energy, a na základě pozorování sestavit návrhy pro eliminaci případných nedostatků a zvýšení konkurenceschopnosti. Výsledkem návrhu by měla být úprava oblastí díky kterým by se společnosti značky Monster mohla zdokonalovat, a tím posílit svou konkurenční poziciAbstract:
The aim of this thesis was to analyze the competitive position of energy drinks in retail outlets with a focus on the Monster Energy brand, and to make suggestions to eliminate potential gaps and increase competitiveness based on observations. The design should result to be an adjustment area to make Monster companies better, thereby strengthening their competitive position.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/138692
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2019
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu na trhu s energetickými nápoji
Lucie Jarošová -
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
Hana Mišková -
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
Alena Venská -
Analýza merchandisingových aktivit na trhu s džusy
Kateřina Korpasová -
Analýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchodě
Eva Vaňharová -
Analýza využití privátních značek v maloobchodních jednotkách
Zuzana Grófová -
Analýza merchandisingu džusu v maloobchodě
Kateřina Klichová -
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
Klára Koubková