Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu – Kristýna RAMBOVÁ
Kristýna RAMBOVÁ
Bachelor's thesis
Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu
Building marketing advantage by using aroma marketing in the selected company in tourism
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá aroma marketing jako inovativní přístup pro zlepšení marketingové pozice a konkurenceschopnosti podniku v cestovním ruchu. Práce kombinuje teoretické základy, které jsou následně využity v praktické části, kde jsou testovány efekty skořicového aroma prostřednictvím difuzérů a kávové vůně. Pro hodnocení reakcí hostů a vlivu vůní na vnímání prostředí byl využit dotazníkový …moreAbstract:
This bachelor thesis explores aroma marketing as an innovative approach to improve the marketing position and competitiveness of a tourism business. The thesis combines theoretical foundations which are then used in the practical part where the effects of cinnamon aroma through diffusers and coffee aroma are tested. A questionnaire survey and emotion analysis using FaceReader were used to assess guest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Waldhauserová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAMBOVÁ, Kristýna. \textit{Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/x1zxjh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RAMBOVÁ, Kristýna. Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Tourism / Tourism
Theses on a related topic
-
Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu
Aneta PAUKNEROVÁ -
Projekt založení cestovní kanceláře zaměřené na výjezdový cestovní ruch do Skandinávie
Jan Kozár -
Vůně dálek, vůně květů. Výtvarná kazuistika klientky s diagnózou duševního onemocnění
Tereza SMETANOVÁ -
Koncepce multisenzorického muzea: jak používat vůně ke komunikaci s návštěvníky
Daria Kozhevnikova -
Světlo a vůně
Veronika Chovancová -
Využití vůně v marketingové komunikaci
Lenka Hnátová -
Vnímají I. duplicatus a I. typographus stejné hostitelské vůně?
Jaromír Bláha -
Možnosti vzniku vady medicinální chutě a vůně v pivu
Jan Straka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights