Bc. Stanislav Havlík, DiS.
Bakalářská práce
O výtvarné akci
About fine art action
Anotace:
Co je to animace? Co má společného s happeningem? Jak je to se záznamem takové akce? Na tyto otázky lze najít odpovědi v prvních kapitolách mé bakalářské práce. Na zmíněné odpovědi navazuje formulace mých cílů, představení myšlenky díla a vymezení toho, co chci svým dílem říci. Jak jsem se s problematikou komunikace díla s divákem vypořádal, aby byly naplněny mé cíle, je obsahem dalších kapitol. Obhajuji …víceAbstract:
What means the term ‘animation’? What about connection between animation and happening? And what about recording this action? The answers on this questions are found in firsts chapters. On the answers depends the defining of my goals, the introducing of piece's theme, and the determining the message of my work. How I deal with the communication between the piece and a viewer, so that follows my goals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xp2hh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2011
- Vedoucí: PaedDr. Josef Strubl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství výtvarné výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Fotografie a sociální postavení - vztah mezi dospívajícím a jeho sociálním prostředím zachycený ve fotografii
Šárka VAMBEROVÁ -
Digitální fotografie ve výtvarné tvorbě dětí předškolního věku
Kristýna Stratilová -
Využití fotografie ve výtvarné výchově na 1. stupni základní školy
Diana-Almut CIENCIALOVÁ -
Fotografie Identity
Radim Hořelka -
Využití digitální fotografie jako výtvarného prostředku v primární edukaci.
Kristýna HEMROVÁ -
Dokumentární fotografie jako prostředek k vyjádření sociální identity klientů azylového domu
Bára KRAUSKOPFOVÁ -
Digitální fotografie ve výtvarné výchově.
Jiří SOSNA -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová