Dynamická pevnost svarů martenzitických ocelí bezpečnostních prvků automobilů – Ing. Michal Konečný
Ing. Michal Konečný
Doctoral thesis
Dynamická pevnost svarů martenzitických ocelí bezpečnostních prvků automobilů
Dynamic Strength of Martensitic Steels Welds in the Car Safety Components
Abstract:
Heterogenita v oblasti svarového spoje je podstatným omezením při dimenzování konstrukčních celků. Při zkušebním zatěžování dochází k nerovnoměrnému přerozdělení plasticity již ve stadiu mikroplastické deformace, což podstatně ovlivňuje získané údaje o statické i dynamické pevnosti materiálu a znemožňuje evidovat ?čistě? hodnoty kritického pásma. Navíc normalizované testovací postupy nevypovídají o …moreAbstract:
The heterogeneity in the area of a welded joint is the substantial restriction when construction units are proportioned. During test loading, unequal distribution of plasticity occurs already in the phase of the microplastic deformation, which significantly influences obtained data of the static and the dynamic strength of a material, and makes it impossible to "solely" register values of the critical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 1. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 23. 3. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KONEČNÝ, Michal. \textit{Dynamická pevnost svarů martenzitických ocelí bezpečnostních prvků automobilů}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2015. Available from: https://theses.cz/id/x24t0a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Konečný, Michal. Dynamická pevnost svarů martenzitických ocelí bezpečnostních prvků automobilů. Pardubice, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringDoctoral programme / field:
Technique and Technology in Transport and Communications / Transport Means and Infrastructure: Transport Means
Theses on a related topic
-
Numerická simulace laserového svařování
Pavel Mareš -
Numerická simulace termického dělení
Ondřej Diviš -
Numerická simulace svařování elektronovým paprskem
František Vysoudil -
Teplotní ovlivnění výplně výfukového potrubí během jeho svařování
Ondřej FILAŘ -
Tažnost oceli 42CrMo4 v širokém rozsahu deformační rychlosti a teploty
Ondřej Kotásek -
ZAJIŠTĚNÍ KVALITY ODPOROVÝCH BODOVÝCH SVARŮ NA ZÁKLADĚ ANALÝZY ČASOVÝCH PRŮBĚHŮ VYBRANÝCH VELIČIN SVAŘOVACÍHO PROCESU
Jiří Pacák -
Vyhodnocení přípustnosti vad odporových bodových svarů pomocí termografického měření
Pavel Mach -
Odporové bodové svařování vysokopevnostních ocelových plechů v automobilovém průmyslu
Jakub Macháček