Dynamická pevnost svarů martenzitických ocelí bezpečnostních prvků automobilů – Ing. Michal Konečný
Ing. Michal Konečný
Doctoral thesis
Dynamická pevnost svarů martenzitických ocelí bezpečnostních prvků automobilů
Dynamic Strength of Martensitic Steels Welds in the Car Safety Components
Anotácia:
Heterogenita v oblasti svarového spoje je podstatným omezením při dimenzování konstrukčních celků. Při zkušebním zatěžování dochází k nerovnoměrnému přerozdělení plasticity již ve stadiu mikroplastické deformace, což podstatně ovlivňuje získané údaje o statické i dynamické pevnosti materiálu a znemožňuje evidovat ?čistě? hodnoty kritického pásma. Navíc normalizované testovací postupy nevypovídají o …viacAbstract:
The heterogeneity in the area of a welded joint is the substantial restriction when construction units are proportioned. During test loading, unequal distribution of plasticity occurs already in the phase of the microplastic deformation, which significantly influences obtained data of the static and the dynamic strength of a material, and makes it impossible to "solely" register values of the critical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 3. 2015
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Konečný, Michal. Dynamická pevnost svarů martenzitických ocelí bezpečnostních prvků automobilů. Pardubice, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringDoctoral programme / odbor:
Technique and Technology in Transport and Communications / Transport Means and Infrastructure: Transport Means
Práce na příbuzné téma
-
Numerická simulace laserového svařování
Pavel Mareš -
Numerická simulace termického dělení
Ondřej Diviš -
Numerická simulace svařování elektronovým paprskem
František Vysoudil -
Teplotní ovlivnění výplně výfukového potrubí během jeho svařování
Ondřej FILAŘ -
Tažnost oceli 42CrMo4 v širokém rozsahu deformační rychlosti a teploty
Ondřej Kotásek -
ZAJIŠTĚNÍ KVALITY ODPOROVÝCH BODOVÝCH SVARŮ NA ZÁKLADĚ ANALÝZY ČASOVÝCH PRŮBĚHŮ VYBRANÝCH VELIČIN SVAŘOVACÍHO PROCESU
Jiří Pacák -
Vyhodnocení přípustnosti vad odporových bodových svarů pomocí termografického měření
Pavel Mach -
Odporové bodové svařování vysokopevnostních ocelových plechů v automobilovém průmyslu
Jakub Macháček