Využití metody focus group v marketingovém výzkumu – Bc. Lucie Šebková
Bc. Lucie Šebková
Master's thesis
Využití metody focus group v marketingovém výzkumu
Utilization Focus Group Method in Marketing Research
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá metodou focus group, která je aplikována na hlavní produkty portfolia dvou velkých a navzájem konkurenčních společností Coca-Cola a Pepsi. Cílem práce je pomocí kvalitativní metody focus group zjistit jejich postavení na daném trhu, jak respondenti vnímají značky Coca-Cola a Pepsi, jaké mají povědomí o portfoliu produktů těchto značek a následně názor na jednotlivé produkty …viacAbstract:
The thesis deals with the focus group method which is applied on the main products of two big companies, which compete with each other – Coca-Cola and Pepsi. The aim of the thesis is to find out their position on the market, how respondents perceive Coca-Cola and Pepsi, how is their awareness of portfolios of these two companies and their opinion on individual products including taste, popularity and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p2j82/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
Comparing Structures, Methods & Effectiveness of Leadership Across Industries
Valeriya Kuleshova -
Metody odhalování bid riggingu a jejich použití
Dagmara Gallisová -
Vnímání metody flipped classroom vysokoškolskými studenty
Lenka Uchytilová -
Metody kruhového uspořádání žáků pohledem vychovatelů v prostředí školních družin
Julie Větříšková -
Mystery Shopping jako metoda hodnocení kvality poskytovaných služeb
Kristýna PLATOVSKÁ -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - metoda strategického marketingu
Martin Fara