Bc. Lucie Šebková

Diplomová práce

Využití metody focus group v marketingovém výzkumu

Utilization Focus Group Method in Marketing Research
Anotace:
Diplomová práce se zabývá metodou focus group, která je aplikována na hlavní produkty portfolia dvou velkých a navzájem konkurenčních společností Coca-Cola a Pepsi. Cílem práce je pomocí kvalitativní metody focus group zjistit jejich postavení na daném trhu, jak respondenti vnímají značky Coca-Cola a Pepsi, jaké mají povědomí o portfoliu produktů těchto značek a následně názor na jednotlivé produkty …více
Abstract:
The thesis deals with the focus group method which is applied on the main products of two big companies, which compete with each other – Coca-Cola and Pepsi. The aim of the thesis is to find out their position on the market, how respondents perceive Coca-Cola and Pepsi, how is their awareness of portfolios of these two companies and their opinion on individual products including taste, popularity and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní