Bc. Martin Kovařík

Diplomová práce

Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.

Analysis of micro-businesses and macroenvironment 1. Strategy Marketing & Media
Anotace:
Diplomová práce se zabývá praktickým uplatněním základních marketingových postupů na konkrétním případě zvolené obchodní společnosti. Teoretická část přináší definice základních pojmů jako je situační analýza, makroprostředí a mikroprostředí. Dále hodnotí odborné zdroje a určuje metody a postupy vhodné k provádění analýz. Praktická část přináší analýzu společnosti 1. Strategy marketing & media …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the practical application of the fundamental marketing procedures in the particular case of a selected business. The theoretical part focuses on the analysis of 1. Strategy Marketing & Media s.r.o. Company as well as on its development in the period from 2008 to 2010. The starting point of the analysis is a well considered selection of its criteria which form the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace