Bc. Martin Kovařík

Master's thesis

Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.

Analysis of micro-businesses and macroenvironment 1. Strategy Marketing & Media
Abstract:
Diplomová práce se zabývá praktickým uplatněním základních marketingových postupů na konkrétním případě zvolené obchodní společnosti. Teoretická část přináší definice základních pojmů jako je situační analýza, makroprostředí a mikroprostředí. Dále hodnotí odborné zdroje a určuje metody a postupy vhodné k provádění analýz. Praktická část přináší analýzu společnosti 1. Strategy marketing & media …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the practical application of the fundamental marketing procedures in the particular case of a selected business. The theoretical part focuses on the analysis of 1. Strategy Marketing & Media s.r.o. Company as well as on its development in the period from 2008 to 2010. The starting point of the analysis is a well considered selection of its criteria which form the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic

All theses