Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o. – Bc. Martin Kovařík
Bc. Martin Kovařík
Diplomová práce
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Analysis of micro-businesses and macroenvironment 1. Strategy Marketing & Media
Anotace:
Diplomová práce se zabývá praktickým uplatněním základních marketingových postupů na konkrétním případě zvolené obchodní společnosti. Teoretická část přináší definice základních pojmů jako je situační analýza, makroprostředí a mikroprostředí. Dále hodnotí odborné zdroje a určuje metody a postupy vhodné k provádění analýz. Praktická část přináší analýzu společnosti 1. Strategy marketing & media …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the practical application of the fundamental marketing procedures in the particular case of a selected business. The theoretical part focuses on the analysis of 1. Strategy Marketing & Media s.r.o. Company as well as on its development in the period from 2008 to 2010. The starting point of the analysis is a well considered selection of its criteria which form the …víceKlíčová slova
Demografie ekonomické prostředí makroprostředí marketingové prostředí mikroprostředí kulturní prostředí politické prostředí přírodní prostředí technologické prostředí veřejnost vztahy s veřejností SWOT analýza produkt cena místo prodeje marketingová komunikace strategická jednotka firmy – SBU konkurence situační analýza.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bma83/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza personální strategie konkrétní firmy
Pavel Picek -
Projekt rozvoje firmy RemanTE Group S. R. O.
Mykhailo Vatutin -
Strategie rozvoje firmy
Josef Trubačík -
Projekt využití marketingových nástrojů pro měření spokojenosti zákazníků na B2B trzích v SBU Polymery Fatra, a. s.
Eva ŠTIBRANÝOVÁ -
Marketingová komunikace
Lucie Lajsznerová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Využití pasivních optických sítí v prostředí technologických komunikací elektrické distribuční soustavy
Filip Theodor -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ