Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy – Bc. Kateřina HAJDOVÁ
Bc. Kateřina HAJDOVÁ
Diplomová práce
Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy
Analysis of the music in the children's computer game League of Legends and its use in music education at the second level of primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá hudbou spojenou s hrou League of Legends, jejími efekty, skladateli, tvůrci a styly kterými je inspirována. Práce se snaží objasnit, jak se tato hra po hudební stránce vyvíjela a proč je pro žáky a celkově posluchače její hudba tak oblíbená a lákavá. Tato práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části se zabývám historií hry, vysvětluji podstatné kapitoly jejího života …víceAbstract:
The Diploma thesis deals with the music associated with the game League of Legends, its effects, composers, creators, and styles with which is inspired. The work tries to clarify how this game developed in terms of music and why its music is so popular and attractive for students and listeners in general. This work is divided into two parts. In the theoretical part, I deal with the history of the game …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Jan Spisar, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAJDOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/x2btdp/.
Jak správně citovat práci
HAJDOVÁ, Kateřina. Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Občanská výchova - Hudební výchova
Práce na příbuzné téma
-
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Vlastimil Peer -
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo -
Geografické aspekty eSportu: vývoj a regionální ukotvení hry League of Legends
Jaromil VEJMOLA -
Korejský esport po roce 2010 - případová studie hry League of Legends
Kateřina KLIČKOVÁ -
UI Specification of League of Legends spectator mode for Smart TV
Konstantin Mikheev