Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy – Bc. Kateřina HAJDOVÁ
Bc. Kateřina HAJDOVÁ
Master's thesis
Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy
Analysis of the music in the children's computer game League of Legends and its use in music education at the second level of primary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá hudbou spojenou s hrou League of Legends, jejími efekty, skladateli, tvůrci a styly kterými je inspirována. Práce se snaží objasnit, jak se tato hra po hudební stránce vyvíjela a proč je pro žáky a celkově posluchače její hudba tak oblíbená a lákavá. Tato práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části se zabývám historií hry, vysvětluji podstatné kapitoly jejího života …moreAbstract:
The Diploma thesis deals with the music associated with the game League of Legends, its effects, composers, creators, and styles with which is inspired. The work tries to clarify how this game developed in terms of music and why its music is so popular and attractive for students and listeners in general. This work is divided into two parts. In the theoretical part, I deal with the history of the game …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2021
- Supervisor: doc. Mgr. Jan Spisar, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAJDOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2021. Available from: https://theses.cz/id/x2btdp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAJDOVÁ, Kateřina. Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / Civic Education - Music Education
Theses on a related topic
-
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Vlastimil Peer -
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo -
Geografické aspekty eSportu: vývoj a regionální ukotvení hry League of Legends
Jaromil VEJMOLA -
Korejský esport po roce 2010 - případová studie hry League of Legends
Kateřina KLIČKOVÁ -
UI Specification of League of Legends spectator mode for Smart TV
Konstantin Mikheev