Analýza personálního marketingu ve vybrané společnosti – Michaela Vojtíšková
Michaela Vojtíšková
Bachelor's thesis
Analýza personálního marketingu ve vybrané společnosti
The Personal Marketing Analysis in the Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu personálního marketingu ve vybrané společnosti, která působí na českém trhu mezi předními pekárenskými výrobci. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast personálního marketin-gu a následná formulace teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem prak-tické části bakalářské práce byla analýza personálního …moreAbstract:
This Bachelor thesis concentrates on the analysis of the personal marketing of a selected company providing pastry production in the Czech Republic. The aim of the theoretical part was to compile a literature research about personal marketing, and to form a theoretical basis for the practical part. Goal of the practical part was analysis of the current company's per-sonal marketing situation including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJTÍŠKOVÁ, Michaela. \textit{Analýza personálního marketingu ve vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/x2bzt0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vojtíšková, Michaela. Analýza personálního marketingu ve vybrané společnosti. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková -
Návrh a optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti IAC Group s.r.o.
Sára Caltová -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková -
Značka zaměstnavatele vybraného podniku
Jakub Dlabola