Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu – Nikola Vrbová
Nikola Vrbová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu
Communication strategies to increase customer loyalty in the consumer market
Abstract:
Závěrečná práce se věnuje návrhu marketingové komunikační strategie vedoucí ke zvýšení loajality zákazníku u firmy figurující na spotřebitelském trhu. První část práce se zabývá teorií. Jsou zde vysvětleny pojmy marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. V druhé praktické části je popsána vybraná společnost, následně je provedena analýza. V této části práce proběhlo dotazníkové šetření …moreAbstract:
The bachelor Thesis is devoted to the design of a marketing communication strategy leading to an increase customer loyalty for a company on the consumer market. The first part deals with the theory. The concepts of marketing, marketing communication and marketing research are explained here. The second practical part describes the selected company, followed by an analysis. In this part of the work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/o8mrz/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2020
- Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Reader: Mgr. Daniela Červenclová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRBOVÁ, Nikola. \textit{Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/x2d6j1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketingová komunikace XEVOS Solutions
Klára Svobodová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků