Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu – Nikola Vrbová
Nikola Vrbová
Bakalářská práce
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu
Communication strategies to increase customer loyalty in the consumer market
Anotace:
Závěrečná práce se věnuje návrhu marketingové komunikační strategie vedoucí ke zvýšení loajality zákazníku u firmy figurující na spotřebitelském trhu. První část práce se zabývá teorií. Jsou zde vysvětleny pojmy marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. V druhé praktické části je popsána vybraná společnost, následně je provedena analýza. V této části práce proběhlo dotazníkové šetření …víceAbstract:
The bachelor Thesis is devoted to the design of a marketing communication strategy leading to an increase customer loyalty for a company on the consumer market. The first part deals with the theory. The concepts of marketing, marketing communication and marketing research are explained here. The second practical part describes the selected company, followed by an analysis. In this part of the work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/o8mrz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Daniela Červenclová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketingová komunikace XEVOS Solutions
Klára Svobodová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel