Nikola Vrbová

Bachelor's thesis

Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu

Communication strategies to increase customer loyalty in the consumer market
Abstract:
Závěrečná práce se věnuje návrhu marketingové komunikační strategie vedoucí ke zvýšení loajality zákazníku u firmy figurující na spotřebitelském trhu. První část práce se zabývá teorií. Jsou zde vysvětleny pojmy marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. V druhé praktické části je popsána vybraná společnost, následně je provedena analýza. V této části práce proběhlo dotazníkové šetření …more
Abstract:
The bachelor Thesis is devoted to the design of a marketing communication strategy leading to an increase customer loyalty for a company on the consumer market. The first part deals with the theory. The concepts of marketing, marketing communication and marketing research are explained here. The second practical part describes the selected company, followed by an analysis. In this part of the work …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2020
  • Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Daniela Červenclová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS