Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu – Nikola Vrbová
Nikola Vrbová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu
Communication strategies to increase customer loyalty in the consumer market
Anotácia:
Závěrečná práce se věnuje návrhu marketingové komunikační strategie vedoucí ke zvýšení loajality zákazníku u firmy figurující na spotřebitelském trhu. První část práce se zabývá teorií. Jsou zde vysvětleny pojmy marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. V druhé praktické části je popsána vybraná společnost, následně je provedena analýza. V této části práce proběhlo dotazníkové šetření …viacAbstract:
The bachelor Thesis is devoted to the design of a marketing communication strategy leading to an increase customer loyalty for a company on the consumer market. The first part deals with the theory. The concepts of marketing, marketing communication and marketing research are explained here. The second practical part describes the selected company, followed by an analysis. In this part of the work …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/o8mrz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedúci: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Daniela Červenclová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků