OBSAHOVÁ ANALÝZA REKLAMNÍCH SDĚLENÍ V ČASOPISECH PRO ŽÁKY ZÁKLADNÍCH ŠKOL (SE ZAMĚŘENÍM NA OBDOBÍ 2009-2011) – Tomáš KIMMEL
Tomáš KIMMEL
Diplomová práce
OBSAHOVÁ ANALÝZA REKLAMNÍCH SDĚLENÍ V ČASOPISECH PRO ŽÁKY ZÁKLADNÍCH ŠKOL (SE ZAMĚŘENÍM NA OBDOBÍ 2009-2011)
Content analysis of advertisements in magazines for students of primary schools (focused on season 2009-2011)
Anotace:
Hlavním tématem práce je obsahová analýza reklamních sdělení v časopisech pro děti a mládež a zařazení této problematiky do průřezového tématu Mediální výchova (pro 2. stupeň ZŠ), včetně aplikace v jednotlivých vyučovacích jednotkách. Po charakteristice těchto časopisů následuje analýza jednotlivých vybraných reklamních sdělení včetně jejich hodnocení. Praktická část práce se zaměřuje na návrhy výukových …víceAbstract:
The main theme of the work is content analysis of advertisements in magazines for children and youth and the inclusion of this issue into a cross-cutting theme in Media Education (for 2nd grade of primary school), including applications in the teaching units. The characteristic of these journals is followed by an analysis of individual advertising messages, including their evaluation. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Helena Pavličíková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KIMMEL, Tomáš. \textit{OBSAHOVÁ ANALÝZA REKLAMNÍCH SDĚLENÍ V ČASOPISECH PRO ŽÁKY ZÁKLADNÍCH ŠKOL (SE ZAMĚŘENÍM NA OBDOBÍ 2009-2011)}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/x2k3c9/. [citováno 2024-04-23]
Jak správně citovat práci
KIMMEL, Tomáš. OBSAHOVÁ ANALÝZA REKLAMNÍCH SDĚLENÍ V ČASOPISECH PRO ŽÁKY ZÁKLADNÍCH ŠKOL (SE ZAMĚŘENÍM NA OBDOBÍ 2009-2011). Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Reklama v mediální výchově a její využití na ZŠ
Vendula PROCHÁZKOVÁ -
Reklama a ochrana dětí
Nicole Plánková -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Veronika MÖWALDOVÁ -
Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající
Lenka DRAŽILOVÁ -
Mediální svět a reklama – žáci základních škol – výtvarná výchova
Michaela Rokytová -
Reklama a její vliv na děti
Aneta KRNÁČOVÁ -
Reklama a její vliv na děti
Tereza Urbánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva