Bc. Denis Adam

Master's thesis

Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranom odvetví

Budování značky zaměstnavatele ve vybraném odvětví
Abstract:
Cílem práce je zjistit vliv employer brandingu na hospodářské výsledky stavebních společností na Slovensku, posoudit vnímaní zaměstnavatelských značek, a následně vypracovat návrh doporučení vedoucích k zatraktivnění employer brandu společnosti STRABAG Pozemné a inžinierske staviteľstvo, s. r. o., který je směřován k možnému posilnění jeho obchodní strategie. V první časti jsou řešená zejména teoretická …more
Abstract:
The aim of thesis is to find an impact of employer branding on Slovak construction companies economic results, review perception of employer brands and subse-quently make suggestion that would lead to more attractive employer brand of STRABAG Pozemné a inžinierske staviteľtvo, s. r. o. that could improve their business strategy. The first section discusses theoretical basis of employer branding. Next …more
Abstract:
Cieľom práce je zistiť vplyv employer brandingu na hospodárske výsledky stavebných spoločností na Slovensku, posúdiť vnímanie zamestnávateľských značiek, a následne vypracovať návrh odporúčaní vedúcich k zatraktívneniu employer brandu spoločnosti STRABAG Pozemné a inžinierske staviteľstvo, s. r. o., ktorý je smerovaný k možnému posilneniu jeho obchodnej stratégie. V prvej časti sú riešené najmä teoretické …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: JUDr. Andrea Hrdličková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics