Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranom odvetví – Bc. Denis Adam
Bc. Denis Adam
Master's thesis
Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranom odvetví
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném odvětví
Abstract:
Cílem práce je zjistit vliv employer brandingu na hospodářské výsledky stavebních společností na Slovensku, posoudit vnímaní zaměstnavatelských značek, a následně vypracovat návrh doporučení vedoucích k zatraktivnění employer brandu společnosti STRABAG Pozemné a inžinierske staviteľstvo, s. r. o., který je směřován k možnému posilnění jeho obchodní strategie. V první časti jsou řešená zejména teoretická …moreAbstract:
The aim of thesis is to find an impact of employer branding on Slovak construction companies economic results, review perception of employer brands and subse-quently make suggestion that would lead to more attractive employer brand of STRABAG Pozemné a inžinierske staviteľtvo, s. r. o. that could improve their business strategy. The first section discusses theoretical basis of employer branding. Next …moreAbstract:
Cieľom práce je zistiť vplyv employer brandingu na hospodárske výsledky stavebných spoločností na Slovensku, posúdiť vnímanie zamestnávateľských značiek, a následne vypracovať návrh odporúčaní vedúcich k zatraktívneniu employer brandu spoločnosti STRABAG Pozemné a inžinierske staviteľstvo, s. r. o., ktorý je smerovaný k možnému posilneniu jeho obchodnej stratégie. V prvej časti sú riešené najmä teoretické …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: JUDr. Andrea Hrdličková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková -
Personální marketing vybrané organizace
Reiterová Reiterová -
Personální marketing
Gabriela Kracík -
Personální marketing a jeho role v praxi organizace
Terezie Krausová