Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranom odvetví – Bc. Denis Adam
Bc. Denis Adam
Diplomová práce
Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranom odvetví
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném odvětví
Anotace:
Cílem práce je zjistit vliv employer brandingu na hospodářské výsledky stavebních společností na Slovensku, posoudit vnímaní zaměstnavatelských značek, a následně vypracovat návrh doporučení vedoucích k zatraktivnění employer brandu společnosti STRABAG Pozemné a inžinierske staviteľstvo, s. r. o., který je směřován k možnému posilnění jeho obchodní strategie. V první časti jsou řešená zejména teoretická …víceAbstract:
The aim of thesis is to find an impact of employer branding on Slovak construction companies economic results, review perception of employer brands and subse-quently make suggestion that would lead to more attractive employer brand of STRABAG Pozemné a inžinierske staviteľtvo, s. r. o. that could improve their business strategy. The first section discusses theoretical basis of employer branding. Next …víceAbstract:
Cieľom práce je zistiť vplyv employer brandingu na hospodárske výsledky stavebných spoločností na Slovensku, posúdiť vnímanie zamestnávateľských značiek, a následne vypracovať návrh odporúčaní vedúcich k zatraktívneniu employer brandu spoločnosti STRABAG Pozemné a inžinierske staviteľstvo, s. r. o., ktorý je smerovaný k možnému posilneniu jeho obchodnej stratégie. V prvej časti sú riešené najmä teoretické …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Andrea Hrdličková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková -
Personální marketing vybrané organizace
Reiterová Reiterová -
Personální marketing
Gabriela Kracík -
Personální marketing a jeho role v praxi organizace
Terezie Krausová