Špecifiká internacionalizácie slovenských malých a stredných podnikov – Bc. Diana Reháková
Bc. Diana Reháková
Diplomová práce
Špecifiká internacionalizácie slovenských malých a stredných podnikov
Specifika internacionalizace slovenských malých a středních podniků
Anotace:
Podnikům vznikají díky globalizaci a internacionalizaci světové ekonomiky nové příležitosti k podnikání. S rychlým vývojem hospodářství se klade větší důraz i na mezinárodní obchod a firmy by to měly využít jako vhodnou příležitost k proniknutí na světový trh. Tato diplomová práce se zabývá internacionalizačním procesem malých a středních slovenských podniků. Cílem práce je identifikovat specifika …víceAbstract:
Thanks to globalization and internationalization of the world economy there arise new opportunities for enterprises. Fast development of economy puts emphasis on international trade and companies should use the opportunity to penetrate the world market. This thesis deals with the internationalization process of small and medium Slovak enterprises. The aim of the thesis is to identify the specifics …víceAbstract:
Podnikom vznikajú vďaka globalizácii a internacionalizácii svetovej ekonomiky nové príležitosti k podnikaniu. S rýchlym vývojom hospodárstva sa kladie väčší dôraz aj na medzinárodný obchod a firmy by to mali využiť ako vhodnú príležitosť k preniknutiu na svetový trh. Táto diplomová práca sa zaoberá internacionalizačným procesom malých a stredných slovenských podnikov. Cieľom práce je identifikovať …víceKlíčová slova
internacionalizace malé a střední podniky motivy a bariéry vstupu na zahraniční trhy klíčové rizikové faktory
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Entry strategy of global corporations on the markets of non EU countries (Qatar)
Tom Weihmann -
Strategic Aspects of TNCs Entry into the Markets of Central and Eastern Europe
Stepan Zhukevych -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Thinking small for the benefit of many: supporting retail SMEs in the process of internationalisation within the EU
Quinten Ruben Helwig -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Motivy a bariéry dospělých při studiu anglického jazyka
Pavla Dočkalová -
Motivy a bariéry přeměn obchodních společností a družstev v účetních souvislostech
Markéta Smutná
Název
Vložil
Vloženo
Práva